OBCHODNÍ A REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
Prodávající
Proluk - Petr Čížek se sídlem Šindlovy Dvory 149, 370 01 České Budějovice,
IČ 72130989 , DIČ CZ7502111210,
Registrace u Obecního živnostenského úřadu v Českých Budějovicích pod č.j.: Ž-01/02/3201, Ž-01/02/1847, Ž-01/07/19121, Ž-01/07/19122
Provozovna
Proluk - Petr Čížek se sídlem Šindlovy Dvory 10, 370 01 České Budějovice,
Kontakty
Tel. : 602409512 • e-mail: petr@cizek.info
Čl. 1 - Bezpečnost a ochrana informací
Čl. 2 - Zboží a ceny
Ceny zboží na internetových prezentacích jsou aktuálně platné pro položky, které jsou běžně skladem. Kupující si je může ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny jsou uváděny včetně DPH. V závorce jsou uváděny PŘIBLIŽNÉ ceny v EUR (zaokrouhleno na celé EUR). Přesná cena se odvíjí od aktuálního kurzu České národní banky v den vystavení daňového dokladu.
U položek, které běžně nejsou skladem a jsou na objednávku, jsou ceny závislé na vývoji finančního trhu, nezávisle na vůli prodávajícího a z toho důvodu si prodávající vyhrazuje právo na jejich změnu, vč. změny dodatečné, po přijetí objednávky. O jakékoliv změně cen má Kupující právo být informován.
U zboží, které není běžně skladem, vyžaduje specifické úpravy nebo je pouze na objednávku, může být požadována nevratná záloha ve výši 40% z prodejní ceny zboží. Podrobnosti jsou sdělovány na dotaz nebo po zaslání objednávky.
DIČ ověřuji na VIES.
Čl. 3 - Objednání zboží
Čl. 3.1. Objednávka
Čl. 3.2 - Zrušení objednávky
- neboť objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává,
- zboží je dlouhodobě nedostupné,
- výrazným způsobem se změnila cena a nedojde k dohodě o změně kupní ceny,
- pokud se Kupující projeví jako potenciálně nebezpečný.
Čl. 3.3 - Způsoby platby a dodání zboží
Na dobírku - zboží Vám bude zasláno prostřednictvím České pošty nebo DPD. Do Slovenské Republiky pouze DPD. Cenu kompletní zásilky včetně poštovného zaplatíte poštovnímu doručovateli při doručení / na poště při převzetí balíku / nebo DPD. Odběratelé na Slovensku platí při převzetí v EUR.
Bankovním převodem - při volbě platby bankovním převodem od nás obdržíte platební informace e-mailem nebo, budete-li si přát, proforma fakturu a variabilní symbol platby (= číslo objednávky), který bude následně identifikovat Vaši platbu. Částku, prosím, převeďte na náš účet 2000863219/2010 - FIO banka - účet vedený v CZK nebo platbu uhraďte poštovní složenkou.
V případě platby ze zahraničí (EUR) převeďte částku na náš účet 2000863220/2010 - FIO banka - účet vedený v EUR, číslo účtu IBAN: CZ8120100000002600863220, SWIFT kód BIC: FIOBCZPPXXX. Adresa pobočky FIO bank - Náměstí Přemysla Otakara II. 117/32, 370 01 České Budějovice.
Všechny eventuální bankovní poplatky pouze na Váš vrub. Po přijetí platby Vás budeme obratem kontaktovat kvůli dohodě o předání zboží (osobně nebo poštou, je-li poštovné již obsaženo v platbě).
Dodání zboží - využíváme služeb přepravní společnosti PPL.
PPL Private (zásilka bude doručena na Vámi zadanou adresu v ČR)
Parcelbox vybírejte jen pro rozměrově malé zásilky.
Čl. 3.4 - Doklady
Čl. 3.5 - Převzetí zboží
Převzetím zásilky/zboží Kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené a kompletní. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Oznámení o zjištěných vadách musí Kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí Kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná případně jak se projevují. Součástí oznámení musí být záznam o poškození zásilky potvrzený dopravcem.
Čl. 4 - Vrácení zboží
- na poskytování služeb Kupujícímu, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
- na dodávku spotřebního zboží jako např. baterie, akumulátory, atd.
- na zboží pořízené na leasing nebo splátkovým prodejem,
- na zboží zakoupené za účelem dalšího prodeje.
Čl. 5 - Záruční podmínky
- Záruční doba standardně 24 měsíců není-li u zboží uvedeno jinak (baterie – 6 měsíců, spotřební materiál).
- Je-li ke zboží vydán záruční list, pak je potvrzen k datu prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
- Záruční doba začíná běžet převzetím zboží Kupujícím.
- Záruka se nevztahuje na vady způsobené nevhodným umístěním, nevhodným zacházením (vlhké, prašné, či jinak nevhodné prostředí), provozními podmínkami či používáním v rozporu s návodem k použití, poškozením při dopravě a manipulaci, na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů), způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Nárok na záruku zaniká rovněž v případě neoprávněného zásahu do výrobku Kupujícím nebo třetí osobou. Přepravné, doprava nebo cestovní náklady v souvislosti s uplatněním práva na záruku, nejsou předmětem této záruky.
- Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě, což je povinen Prodávající či autorizované servisní středisko vyznačit na záručním listu.
- Při dodržení záručních podmínek a po předložení dokladu o koupi, správně vyplněného záručního listu, čistého a kompletního výrobku odstraní Prodávající nebo jím pověřená servisní organizace bezplatně veškeré poruchy, způsobené výrobními vadami nebo vadným materiálem, aby mohl být výrobek řádně užíván.
- Prodávající je povinen řádně a úplně vyplnit záruční list. Neúplný nebo neoprávněně měněný záruční list je neplatný a nárok na záruku zaniká. Doporučujeme společně se záručním listem a dokladem o koupi uschovat i doklady o provedené záruční opravě a originální obal výrobku.
- Pokud bude při opravě zjištěno, že vada nespadá do záruky, uhradí všechny náklady s jejím odstraněním zákazník.
- Práva ze záruky zanikají, nebyla-li uplatněna v záruční době.
- Zaplacením kupní ceny bere zákazník na vědomí záruční podmínky.
Čl. 6 - Reklamace
Reklamaci vad zjevných, které jsou na zboží již při převzetí zboží je Kupující povinen uplatnit právo ze záruky bez zbytečného odkladu, na pozdější reklamace zjevných vad nebude brán zřetel.
Čl. 6.1 - Postup reklamace
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu a pojistit na jeho hodnotu, protože Prodávající neručí za případné mechanické poškození způsobené přepravou před přijetím zboží.
Čl. 6.2 - Vyřízení reklamace
Čl. 7 - Ostatní ustanovení
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Čl. 8 - Ochrana osobních údajů
Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
Tyto obchodní podmínky ruší všechny dřívější VOP a nabývají platnosti a účinnosti dne 25.5.2018.